Pedicure bij U thuis. 

Algemene voorwaarden


1. Algemeen
De voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie tussen voetzorgUNIEK en de klant.


2. Diensten
voetzorgUNIEK zal de behandelingen naar beste inzicht en vermogen en in overeenstemming met de eisen van goed vakmanschap uitvoeren. Uiteraard ook volgens de code van Voetverzorger.


3. Afspraken
Behandelingen vinden op afspraak plaats. Afspraken kunnen worden gemaakt via de mail, telefonisch of whatsapp. De klant dient bij verhindering van een afspraak deze zo spoedig mogelijk - uiterlijk 48 uur voorafgaande aan de afspraak - aan voetzorgUNIEK door te geven. 
Indien de klant deze verplichting niet tijdig nakomt, dan wordt 100% van de financiële vergoeding voor de gereserveerde tijd aan de klant gefactureerd d.m.v. een betaalverzoek.

4. Tarieven en betaling
voetzorgUNIEK vermeld alle tarieven van behandelingen en producten zichtbaar op de website. De klant dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten, contant of per pin (+1% transactiekosten) te voldoen. Alleen bij het maken van een afspraak kan er in overleg via een factuur (+€2,50 administratiekosten) betaald worden, welke vooraf aan de behandeling of binnen 5 werkdagen na de behandeling betaald dient te worden. 


5. Werkwijze, persoonsgegevens & privacy
Voorafgaand aan de eerste behandeling vindt een korte anamnese plaats. Hierbij wordt gekeken of er sprake is van eventuele gezondheidsproblemen. Het is uw eigen verantwoordelijkheid om de juiste en volledige gegevens m.b.t. ziektes, aandoeningen en allergieën te geven. Op deze manier kan vooraf worden beoordeeld of er sprake is van een contra-indicatie en kunt u mogelijk doorverwezen worden naar een medisch-pedicure, podotherapeut of uw huisarts. Bij het verstrekken van onjuiste en/of onvolledige gegevens is voetzorgUNIEK niet aansprakelijk voor eventuele gevolgen van de behandeling. 

wanneer er sprake is van een risico voet en de klant laat de behandeling door voetzorgUNIEK uitvoeren dan zal voetzorgUNIEK dit naar beste kunnen uitvoeren, maar is de klant volledig verantwoordelijk en kan voetzorgUNIEK niet aansprakelijk gesteld worden voor klachten aan de voet ten gevolge van de behandeling. 

Vooraf en gedurende de behandeling mag voetzorgUNIEK foto's maken van de behandeling om het proces te kunnen monitoren. 

Uw persoonlijke gegevens worden door voetzorgUNIEK behandeld volgens de richtlijnen in de Wet Bescherming Persoonsgegevens. Uw persoonlijke en medische gegevens worden niet aan derden verstrekt. Gegevens kunnen uitsluitend met toestemming van de klant ter beschikking worden gesteld aan andere disciplines zoals bijvoorbeeld een huisarts of medisch specialist. 


6. Aansprakelijkheid                                                                                                                               VoetzorgUNIEK kan niet aansprakelijk worden gehouden voor schade, van welke aard dan ook, die ontstaan is doordat de klant onjuiste of onvolledige informatie heeft verstrekt over relevante lichamelijke aandoeningen en/of medicijngebruik of adviezen niet of onvolledig of onjuist worden opgevolgd. 


7. Beschadiging en diefstal
VoetzorgUNIEK is verzekerd voor wettelijke aansprakelijkheid en is aangesloten bij de geschillencommissie via de brancheorganisatie Provoet. VoetzorgUNIEK heeft het recht van de klant een schadevergoeding te eisen indien de klant eigendommen van voetzorgUNIEK zoals bijvoobeeld apparatuur en producten beschadigt.


8. Garantie
VoetzorgUNIEK geeft een week (zeven dagen) garantie op de behandeling en producten. Deze garantie komt te vervallen indien:
De klant andere producten dan door de pedicure geadviseerde heeft gebruikt.
De klant de producten niet volgens de gebruiksaanwijzing heeft gebruikt.
De klant de adviezen niet heeft opgevolgd.
De klant het advies om medische hulp te zoeken niet binnen twee werkdagen heeft opgevolgd.


9. Klachten
Indien een klant een klacht heeft over de behandeling of een product, moet deze zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen zeven dagen, telefonisch, per mail of whatssapp worden gemeld aan voetzorgUNIEK. Indien voetzorgUNIEK en klant niet tot overeenstemming kunnen komen dan kan de klant het geschil voorleggen aan de geschillencommissie.


10 Gedrag
De klant dient zich in de aanwezigheid van voetzorgUNIEK volgens algemeen aanvaarde normen te gedragen, dit is oa een veilige omgeving, respectvol- en gelijkwaardige bejegening. Indien de klant onbehoorlijk gedrag blijft vertonen of voetzorgUNIEK voelt zich niet veilig,  dan zal de behandeling gestopt worden en geen vervolgafspraak gemaakt worden. De behandeling dient alsnog volledig betaald te worden.